3. Čo na to cestovky?

12.10.2011 21:58

Poviem to zjednodušene. Reakcie boli rozmanité. Aby ste to lepšie pochopili, do cestoviek som telefonovala s nasledovnou požiadavkou. Perfektná dovolenka pre: dvoch dospelých, ďalších dvoch dospelých, dvoch tínedžerov, ďalšiu dospelú a päť malých detí do šesť rokov. Letecky, hotel s polpenziou, blízko pláž. A to všetko za nie síce malú, ale zato pevne stanovenú sumu. Ťažký  oriešok. Predajcovia dovoleniek sú asi zvyknutí na takmer všetko. Ale v tomto prípade boli predsa akýsi opatrní. Vo veľkých cestovných kanceláriách so sídlom v zahraničí si najpravdepodobnejšie mysleli, že je to nejaká skrytá kontrola bláznivého zahraničného vedenia a jednali so mnou jemne, povedala by som, že až obozretne, ako s krížencom ľalie a štrkáča. Asi usúdili, že vedenie kontroluje, ako sa ich dcéra správa k trochu excentrickým a vyšinutým zákazníkom, ktorí však naozaj môžu mať nezvyčajné požiadavky a náš zákazník...., veď to poznáte. Preto sa neopovážili priamo sa mi vysmiať, ale skusmo mi dávali rôzne záludné otázky, ktoré museli mať jediný cieľ, zistiť stav môjho duševného zdravia – inak si ich neviem vysvetliť. Niektorí predajcovia si najskôr mysleli, že sa stali obeťou pochabého žartíka a niekto ich reakcie nahráva, preto v úsilí nestratiť svoju dôstojnosť a zachovať si tvár, moju požiadavku chladne a vznešene zmietli, v tomto prípade nie zo stola, ale z telefónneho slúchadla. V jednom prípade sa mi vysmiali naozaj úprimne a zo srdca. „Hahaha a čo takto cesta okolo sveta a ku tomu all inclusiv??? Hahaha“ . Bavili sme sa s pani predajkyňou naozaj dobre, naraz akoby uťal a ona sa so zrejmým úžasom a s náhlym pochopením v hlase opýtala: „vy to myslíte vážne?!“ Vo chvíli, keď sa mi podarilo presvedčiť ju, že takáto skupina ľudí naozaj existuje a praje si vycestovať a zaplatí za to, to naozaj roztočila a verte, či nie, práve cez ňu sa to podarilo. Niet nad tieto otvorené, šikovné, priamočiare povahy.

 

Ďalšia kapitola

 

Diskusná téma: 3. Čo na to cestovky?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok